Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
społeczeństwa i przywiązywanie coraz większego znaczenia do nabywania produktów ekologicznych. Wobec braku systemu ogólnokrajowego wiele punktów sprzedaży detalicznej, głównie supermarketów, stosuje swoje własne oznakowania.
Jak już wspomniano wcześniej, w marcu 1992 r. Rada Wspólnot Europejskich przyjęła dyrektywę o wprowadzeniu europejskiego systemu znakowania ekologicznego "Kwiat Europejski". Celem tego systemu jest promowanie technologii, produkcji, handlu i stosowania produktów, które w całym swoim cyklu życia odznaczają się zmniejszonym, niekorzystnym oddziaływaniem na środowisko naturalne. Chodzi też o zapewnienie konsumentom lepszej informacji o wpływie produktu na środowisko. Przykłady znaków ekologicznych wybranych krajów i znaku produktów ekologicznych Unii Europejskiej, tzw. kwiat europejski, przedstawia rys.8.
Obecnie europejski
społeczeństwa i przywiązywanie coraz większego znaczenia do nabywania produktów ekologicznych. Wobec braku systemu ogólnokrajowego wiele punktów sprzedaży detalicznej, głównie supermarketów, stosuje swoje własne oznakowania.<br>Jak już wspomniano wcześniej, w marcu 1992 r. Rada Wspólnot Europejskich przyjęła dyrektywę o wprowadzeniu europejskiego systemu znakowania ekologicznego "Kwiat Europejski". Celem tego systemu jest promowanie technologii, produkcji, handlu i stosowania produktów, które w całym swoim cyklu życia odznaczają się zmniejszonym, niekorzystnym oddziaływaniem na środowisko naturalne. Chodzi też o zapewnienie konsumentom lepszej informacji o wpływie produktu na środowisko. Przykłady znaków ekologicznych wybranych krajów i znaku produktów ekologicznych Unii Europejskiej, tzw. kwiat europejski, przedstawia rys.8.<br>Obecnie europejski
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego