Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
z formą prowokującą do głębszego zainteresowania się warstwą tekstową wiadomości. Stworzenie hierarchii argumentów pozwala na ich skumulowany odbiór. Brak przejrzystych związków logicznych między argumentami zmusza odbiorcę do restrukturalizacji tekstu. Jest to męczące, a odbiorca najczęściej nie jest na tyle zaangażowany w przyszły zakup, żeby się męczyć. Gdyby był - nie czytałby tekstów reklam ATL, lecz wertował foldery otrzymane w sklepie. Tworzenie hierarchii argumentów ułatwia też stopniowe przyzwyczajanie odbiorcy do związków istotnych dla pozycjonowania produktu.
Ograniczenia liczby najważniejszych argumentów. Przy zachowaniu liczby najważniejszych argumentów nie większej niż 7 ą 2 elementów, możliwa jest ich jednoczesna interpretacja, bez wykorzystywania informacji znajdujących się już w
z formą prowokującą do głębszego zainteresowania się warstwą tekstową wiadomości. Stworzenie hierarchii argumentów pozwala na ich skumulowany odbiór. Brak przejrzystych związków logicznych między argumentami zmusza odbiorcę do restrukturalizacji tekstu. Jest to męczące, a odbiorca najczęściej nie jest na tyle zaangażowany w przyszły zakup, żeby się męczyć. Gdyby był - nie czytałby tekstów reklam ATL, lecz wertował foldery otrzymane w sklepie. Tworzenie hierarchii argumentów ułatwia też stopniowe przyzwyczajanie odbiorcy do związków istotnych dla pozycjonowania produktu. <br>Ograniczenia liczby najważniejszych argumentów. Przy zachowaniu liczby najważniejszych argumentów nie większej niż 7 ą 2 elementów, możliwa jest ich jednoczesna interpretacja, bez wykorzystywania informacji znajdujących się już w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego