Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Kurier Szczeciński
Nr: 15/03
Miejsce wydania: Szczecin
Rok: 2002
i Ystad. - Barierę materialną można pokonać, ale pewne przyzwyczajenia trudno - stwierdził z rozczarowaniem. Poglądów prezesa Biura Promocji Żeglugi Bliskiego Zasięgu nie podzielają niektórzy menadżerowie tego sektora. - My nie uprawiamy żeglugi wirtualnej - powiedział jeden z nich. - Trzeba postawić ważne pytanie: kto zaproponuje dziś w Szczecinie obiekt, który można byłoby zaadaptować na terminal promowy lub wybuduje taką bazę od podstaw? W Świnoujściu taki terminal przecież już działa i nie do końca jest wykorzystywany - twierdzi zastrzegający anonimowość przedsiębiorca. Jego zdaniem, dla gestora ładunku, czy przewoźnika droższa będzie również sama trasa. - Jeżeli za przewóz wodą ze Szczecina do Świnoujścia miałby zapłacić wyższą stawkę, to do
i Ystad. <q>- Barierę materialną można pokonać, ale pewne przyzwyczajenia trudno</> - stwierdził z rozczarowaniem. Poglądów prezesa Biura Promocji Żeglugi Bliskiego Zasięgu nie podzielają niektórzy menadżerowie tego sektora. <q>- My nie uprawiamy żeglugi wirtualnej</> - powiedział jeden z nich. <q>- Trzeba postawić ważne pytanie: kto zaproponuje dziś w Szczecinie obiekt, który można byłoby zaadaptować na terminal promowy lub wybuduje taką bazę od podstaw? W Świnoujściu taki terminal przecież już działa i nie do końca jest wykorzystywany</> - twierdzi zastrzegający anonimowość przedsiębiorca. Jego zdaniem, dla gestora ładunku, czy przewoźnika droższa będzie również sama trasa. <q>- Jeżeli za przewóz wodą ze Szczecina do Świnoujścia miałby zapłacić wyższą stawkę, to do
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego