Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2908
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
dwadzieścia lat chudych i dla francuskiego musicalu nadeszły ponownie lata tłuste. Wszystko za sprawą "Notre Dame de Paris" autorstwa Luca Plamondon i Richarda Cocciante. Mimo nie najlepszych recenzji, ale tryumfalnego przyjęcia przez publiczność i świetnie sprzedających się płyt, spektakl od paryskiej premiery w 1998 roku odbywa swoje trzecie, najdłuższe francuskie tournée i nadal zbiera komplety widzów. Obejrzało go już ponad 2 miliony osób, został wyeksportowany do Londynu i Las Vegas, od września będzie także pokazywany w Toronto w wersji angielskojęzycznej.
Można jedynie żałować, że organizatorzy czasami "idą na całość" w chęci zarobienia pieniędzy. Bilety są drogie, a warunki, w jakich jest
dwadzieścia lat chudych i dla francuskiego musicalu nadeszły ponownie lata tłuste. Wszystko za sprawą "&lt;name type="tit"&gt;Notre Dame de Paris&lt;/&gt;" autorstwa &lt;name type="person"&gt;Luca Plamondon&lt;/&gt; i &lt;name type="person"&gt;Richarda Cocciante&lt;/&gt;. Mimo nie najlepszych recenzji, ale tryumfalnego przyjęcia przez publiczność i świetnie sprzedających się płyt, spektakl od paryskiej premiery w 1998 roku odbywa swoje trzecie, najdłuższe francuskie &lt;foreign lang="fr"&gt;tournée&lt;/&gt; i nadal zbiera komplety widzów. Obejrzało go już ponad 2 miliony osób, został wyeksportowany do Londynu i &lt;name type="place"&gt;Las Vegas&lt;/&gt;, od września będzie także pokazywany w Toronto w wersji angielskojęzycznej.<br>Można jedynie żałować, że organizatorzy czasami "idą na całość" w chęci zarobienia pieniędzy. Bilety są drogie, a warunki, w jakich jest
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego