Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Magazyn Polski
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1979
wysokości 850 tys. DM. Była to suma równa dochodom ze sprzedaży 57 000 kart wstępu dla widzów znajdujących się na stadionie. Ten przykład stanowi z pewnością negatywny przejaw wkraczania reklamy do sportu.
Wspomniano już, że znaczenie reklamy prowadzonej w czasie imprez sportowych wzrosło, odkąd objęte one zostały w szerokim zakresie transmisjami telewizyjnymi. Dzięki temu liczba adresatów, do których można dotrzeć, jest większa niż w każdym innym przypadku. Tak więc mimo wysokich kosztów takiej reklamy może ona być opłacalna. W przypadku popularnych imprez zasięg przekracza często granice jednego kraju. Obok szerokiego zasięgu oddziaływania, reklama w czasie zawodów sportowych umożliwia uzyskanie dużej częstotliwości
wysokości 850 tys. DM. Była to suma równa dochodom ze sprzedaży 57 000 kart wstępu dla widzów znajdujących się na stadionie. Ten przykład stanowi z pewnością negatywny przejaw wkraczania reklamy do sportu. <br>Wspomniano już, że znaczenie reklamy prowadzonej w czasie imprez sportowych wzrosło, odkąd objęte one zostały w szerokim zakresie transmisjami telewizyjnymi. Dzięki temu liczba adresatów, do których można dotrzeć, jest większa niż w każdym innym przypadku. Tak więc mimo wysokich kosztów takiej reklamy może ona być opłacalna. W przypadku popularnych imprez zasięg przekracza często granice jednego kraju. Obok szerokiego zasięgu oddziaływania, reklama w czasie zawodów sportowych umożliwia uzyskanie dużej częstotliwości
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego