Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 09.04
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
jako menedżerowie, dziennikarze czy kreatywni w agencjach reklamowych. Czasami prowadzą też własne sklepy płytowe albo pełnią funkcję menedżera artystycznego któregoś z klubów. Didżejem się więc nie zostaje, ale raczej jest, jeśli się występuje.

Polscy didżeje to zazwyczaj młodzi ludzie - między 20 a 30 rokiem życia, często studenci. Na Zachodzie jest trochę inaczej: niektórzy popularni didżeje, jak Fatboy Slim czy Paul Oakenfold, to już stateczni panowie po czterdziestce.

- Polscy didżeje są tak samo dobrzy jak zachodni. To, że oni są bardziej popularni, jest jedynie kwestią marketingu i promocji - mówi Chris Da Break.

Jednak w rankingu 250 najlepszych didżejów świata, publikowanym corocznie przez
jako menedżerowie, dziennikarze czy kreatywni w agencjach reklamowych. Czasami prowadzą też własne sklepy płytowe albo pełnią funkcję menedżera artystycznego któregoś z klubów. &lt;orig&gt;Didżejem&lt;/&gt; się więc nie zostaje, ale raczej jest, jeśli się występuje.<br><br>Polscy &lt;orig&gt;didżeje&lt;/&gt; to zazwyczaj młodzi ludzie - między 20 a 30 rokiem życia, często studenci. Na Zachodzie jest trochę inaczej: niektórzy popularni &lt;orig&gt;didżeje&lt;/&gt;, jak Fatboy Slim czy Paul Oakenfold, to już stateczni panowie po czterdziestce.<br><br>- Polscy &lt;orig&gt;didżeje&lt;/&gt; są tak samo dobrzy jak zachodni. To, że oni są bardziej popularni, jest jedynie kwestią marketingu i promocji - mówi Chris Da Break.<br><br>Jednak w rankingu 250 najlepszych &lt;orig&gt;didżejów&lt;/&gt; świata, publikowanym corocznie przez
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego