Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
ich do relacji pomiędzy prostymi cechami nie oddaje funkcji produktu w procesie realnego użytkowania.
Tworzenie wizerunku i określanie pozycjonowania produktu na podstawie schematu zdarzenia jest w sytuacji modelowej stosunkowo przejrzyste. Problem komplikuje się dopiero w warunkach pracy nad realną kampanią. Zdarzenia związane z produktem uświadamiane są w sposób globalny i trudno jest określić te cechy, które nie są stereotypowe. Pominięcie którejś z nich może oznaczać istotne straty w tworzeniu argumentacji i pozycjonowaniu komunikatów. Uzyskanie pełnej złożoności potencjalnych cech obrazu produktu w odniesieniu do realnej społecznie grupy odbiorców wymaga badań jakościowych. Określenie istotności poszczególnych cech oraz związków między nimi - badań ilościowych preferencji
ich do relacji pomiędzy prostymi cechami nie oddaje funkcji produktu w procesie realnego użytkowania. <br>Tworzenie wizerunku i określanie pozycjonowania produktu na podstawie schematu zdarzenia jest w sytuacji modelowej stosunkowo przejrzyste. Problem komplikuje się dopiero w warunkach pracy nad realną kampanią. Zdarzenia związane z produktem uświadamiane są w sposób globalny i trudno jest określić te cechy, które nie są stereotypowe. Pominięcie którejś z nich może oznaczać istotne straty w tworzeniu argumentacji i pozycjonowaniu komunikatów. Uzyskanie pełnej złożoności potencjalnych cech obrazu produktu w odniesieniu do realnej społecznie grupy odbiorców wymaga badań jakościowych. Określenie istotności poszczególnych cech oraz związków między nimi - badań ilościowych preferencji
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego