Typ tekstu: Książka
Autor: Dudczak Andrzej
Tytuł: Koparki. Teoria i projektowanie
Rok: 2000
wykonuje obrót o kąt C120. Wybór wartości kąta obrotu nadwozia wynika z badań eksperymentalnych. Mianowicie, w normalnej eksploatacji, zarówno podczas odstawiania urobku na środki transportu jak i na odkład, nadwozie najczęściej jest obracane o kąt bliski 120. Wyniki tych obliczeń, są przedstawione na rys. 11.6.
11.5.2. Czasy trwania poszczególnych faz procesu obrotu nadwozia
Przed wykonaniem obliczeń, których wyniki są przedstawione na rys. 11.6, konieczne było określenie czasu trwania poszczególnych faz procesu obrotu. Faza rozruchu została podzielona na dwie części. W pierwszej części fazy rozruchu, ruch nadwozia jest opisany równaniami (11.8) i (11.9). Faza ta kończy
wykonuje obrót o kąt C120. Wybór wartości kąta obrotu nadwozia wynika z badań eksperymentalnych. Mianowicie, w normalnej eksploatacji, zarówno podczas odstawiania urobku na środki transportu jak i na odkład, nadwozie najczęściej jest obracane o kąt bliski 120. Wyniki tych obliczeń, są przedstawione na rys. 11.6.<br>&lt;tit1&gt;11.5.2. Czasy trwania poszczególnych faz procesu obrotu nadwozia&lt;/&gt;<br>Przed wykonaniem obliczeń, których wyniki są przedstawione na rys. 11.6, konieczne było określenie czasu trwania poszczególnych faz procesu obrotu. Faza rozruchu została podzielona na dwie części. W pierwszej części fazy rozruchu, ruch nadwozia jest opisany równaniami (11.8) i (11.9). Faza ta kończy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego