Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motor
Nr: 31
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1974
000 km oraz po każdym demontażu lub naprawie głowicy i zaworów.
Dla przeprowadzenia regulacji luzów należy odkręcić L nakrętki mocujące i zdjąć pokrywę rozrządu.
Regulacji luzu zaworów pierwszego cylindra dokonuje się po ustawieniu tłoka w ZZ (zwrot zewnętrzny), w położeniu odpowiadającym suwowi sprężania - pracy, kiedy oba zawory są zamknięte. Pomiędzy trzonek zaworu a dźwigienkę wsuwa się blaszkę szczelinomierza (RYS. 4).
Ewentualne różnice wyrównuje się po poluzowaniu przeciwnakrętki (kluczem oczkowym) i pokręcaniu specjalnym kluczem nasadowym do regulacji zaworów.
Po zakończonej regulacji należy dokręcić przeciwnakrętkę. W identyczny sposób, po odpowiednim obróceniu wału korbowego, reguluje się luz drugiego cylindra. Przed montażem pokrywy należy sprawdzić
000 km oraz po każdym demontażu lub naprawie głowicy i zaworów. <br>Dla przeprowadzenia regulacji luzów należy odkręcić L nakrętki mocujące i zdjąć pokrywę rozrządu. <br>Regulacji luzu zaworów pierwszego cylindra dokonuje się po ustawieniu tłoka w ZZ (zwrot zewnętrzny), w położeniu odpowiadającym suwowi sprężania - pracy, kiedy oba zawory są zamknięte. Pomiędzy trzonek zaworu a dźwigienkę wsuwa się blaszkę szczelinomierza (RYS. 4). <br>Ewentualne różnice wyrównuje się po poluzowaniu przeciwnakrętki (kluczem oczkowym) i pokręcaniu specjalnym kluczem nasadowym do regulacji zaworów. <br>Po zakończonej regulacji należy dokręcić przeciwnakrętkę. W identyczny sposób, po odpowiednim obróceniu wału korbowego, reguluje się luz drugiego cylindra. Przed montażem pokrywy należy sprawdzić
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego