Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Dzień Dobry
Nr: 02/03
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
wszystkim jaskrawą kolorystyką oraz rajdowymi gadżetami. Zmieniono więc nieco przedni zderzak ze spojlerem, po bokach dodano solidniejsze wykończenia progów, a tył zyskał dodatkowy spojler na klapie bagażnika i chromowaną końcówkę rury wydechowej. Efektownego wyglądu dodają także wyczynowe, szprychowe felgi z lekkich stopów i niskoprofilowe, siedemnastocalowe, szerokie ogumienie. Na szczęście fabryczny tuning nie sprawia wrażenia przerostu formy nad treścią. Tym bardziej że podstawową jednostką modelu RS jest doskonale znany silnik VW o pojemności 1800 ccm z turbodoładowaniem. Po raz pierwszy Niemcy zezwolili na podniesienie mocy w czeskim produkcie ze 150 do 185 KM. Dotychczas lepsze osiągi były zarezerwowane wyłącznie dla marek VW
wszystkim jaskrawą kolorystyką oraz rajdowymi gadżetami. Zmieniono więc nieco przedni zderzak ze spojlerem, po bokach dodano solidniejsze wykończenia progów, a tył zyskał dodatkowy spojler na klapie bagażnika i chromowaną końcówkę rury wydechowej. Efektownego wyglądu dodają także wyczynowe, szprychowe felgi z lekkich stopów i niskoprofilowe, siedemnastocalowe, szerokie ogumienie. Na szczęście fabryczny tuning nie sprawia wrażenia przerostu formy nad treścią. Tym bardziej że podstawową jednostką modelu RS jest doskonale znany silnik VW o pojemności 1800 ccm z turbodoładowaniem. Po raz pierwszy Niemcy zezwolili na podniesienie mocy w czeskim produkcie ze 150 do 185 KM. Dotychczas lepsze osiągi były zarezerwowane wyłącznie dla marek VW
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego