Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 1
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
silniki LEV i ULEV z regulacją rozrządu VTEC, o pojemności 1,6 l i mocy odpowiednio 125 KM i 105 KM. Auto ma niezależne zawieszenie przednich kół i sztywną tylną oś. Auto będzie dostępne z napędem na jedną lub obie osie.



NOWY TURBODIESEL MAZDY

W Maździe 626 będzie montowany nowy, turbodiesel z bezpośrednim wtryskiem paliwa -- DIRECO-D. W tej stukonnej jednostce (wykonanej w technice 4-zaworowej) zastosowano m.in. komorę spalania Double Vortex -- lepiej mieszającą powietrze z paliwem i turbosprężarkę o przepływie osiowym zmniejszającą efekt gwałtownego przyspieszenia w momencie włączenia się sprężarki. Zredukowano emisję dwutlenku węgla, silnik ma też mniejszą masę
silniki LEV i ULEV z regulacją rozrządu VTEC, o pojemności 1,6 l i mocy odpowiednio 125 KM i 105 KM. Auto ma niezależne zawieszenie przednich kół i sztywną tylną oś. Auto będzie dostępne z napędem na jedną lub obie osie.&lt;/div&gt;<br><br><br><br>&lt;div&gt;&lt;tit&gt;NOWY TURBODIESEL MAZDY&lt;/tit&gt;<br><br>W Maździe 626 będzie montowany nowy, turbodiesel z bezpośrednim wtryskiem paliwa -- DIRECO-D. W tej stukonnej jednostce (wykonanej w technice 4-zaworowej) zastosowano m.in. komorę spalania Double Vortex -- lepiej mieszającą powietrze z paliwem i turbosprężarkę o przepływie osiowym zmniejszającą efekt gwałtownego przyspieszenia w momencie włączenia się sprężarki. Zredukowano emisję dwutlenku węgla, silnik ma też mniejszą masę
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego