Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
na poziomie doznaniowym, a ich odbiór ma charakter skojarzeniowy, lub jako schemat interpretacyjny. W drugim przypadku możliwy jest zapis stanów emocjonalnych o złożonej strukturze.
W sytuacji określania wizerunku produktu jako skryptu związanego z aktem zakupu, oznacza to konieczność - zachowania tych elementów, które odnoszą się do rdzenia schematu przebiegu zakupu oraz tworzenia zbioru elementów różnicujących o pewnym zakresie elastyczności. Poszczególne typy produktów promowane są zgodnie ze standartami nadrzędnej identyfikacji, a ich różnicowanie odbywa się na głębszym poziomie. Powstaje w ten sposób styl konstrukcji przekazów kodujących fragmenty określonych zdarzeń, związanych z produktem. Style te są spójne dla danej klasy produktów i oznaczają zarówno
na poziomie doznaniowym, a ich odbiór ma charakter skojarzeniowy, lub jako schemat interpretacyjny. W drugim przypadku możliwy jest zapis stanów emocjonalnych o złożonej strukturze. <br>W sytuacji określania wizerunku produktu jako skryptu związanego z aktem zakupu, oznacza to konieczność - zachowania tych elementów, które odnoszą się do rdzenia schematu przebiegu zakupu oraz tworzenia zbioru elementów różnicujących o pewnym zakresie elastyczności. Poszczególne typy produktów promowane są zgodnie ze standartami nadrzędnej identyfikacji, a ich różnicowanie odbywa się na głębszym poziomie. Powstaje w ten sposób styl konstrukcji przekazów kodujących fragmenty określonych zdarzeń, związanych z produktem. Style te są spójne dla danej klasy produktów i oznaczają zarówno
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego