Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Tygodnik Podhalański
Nr: 24
Miejsce wydania: Zakopane
Rok: 1999
ich sztuka jakby tworzyła całość.
U Grażyny Bielskiej zazębiają się dwie odmienne szkoły myślenia: gdańska z naturalistycznym sposobem kształcenia i berlińska ucząca konsekwentnego określenia tożsamości artysty. Pani Grażyna pracuje w drewnie, metalu, szkle, pleksiglasie. Te kontrastujące ze sobą materiały łączy, tworząc formy nurtu konstruktywistycznego. W ten sposób wydobywa z każdego tworzywa jego strukturę i barwę. Lubi materiały, na których czas pozostawił ślad - stłuczenia, rdzę, spróchniałe drewno.
Mariusz Krzysztof Kozakiewicz jeszcze do niedawna posługiwał się tylko tradycyjnymi środkami, ołówkiem, rylcem czy farbą. Mimo to jego geometryczne, dające wrażenie przestrzeni prace przypominały kompozycje komputerowe. Dzisiaj rzeczywiście wspomaga go komputer. Mariusz Kozakiewicz obok znaków
ich sztuka jakby tworzyła całość.<br>U Grażyny Bielskiej zazębiają się dwie odmienne szkoły myślenia: gdańska z naturalistycznym sposobem kształcenia i berlińska ucząca konsekwentnego określenia tożsamości artysty. Pani Grażyna pracuje w drewnie, metalu, szkle, pleksiglasie. Te kontrastujące ze sobą materiały łączy, tworząc formy nurtu konstruktywistycznego. W ten sposób wydobywa z każdego tworzywa jego strukturę i barwę. Lubi materiały, na których czas pozostawił ślad - stłuczenia, rdzę, spróchniałe drewno.<br>Mariusz Krzysztof Kozakiewicz jeszcze do niedawna posługiwał się tylko tradycyjnymi środkami, ołówkiem, rylcem czy farbą. Mimo to jego geometryczne, dające wrażenie przestrzeni prace przypominały kompozycje komputerowe. Dzisiaj rzeczywiście wspomaga go komputer. Mariusz Kozakiewicz obok znaków
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego