Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
Seagalem, a zwłaszcza jego obraz pt. "Nieuchwytny", w którym ten dobry człowiek dokładnie pokazuje, jak można gościa pokroić za pomocą plastikowego pieniążka.






Trendy: Vetiver
Metropolis

Klasyczny zapach Guerlaina - Vetiver - w nowym flakonie i w nowej otoczce ideologicznej. Zapach ma się kojarzyć z nowoczesną metropolią, która najlepiej - zdaniem producenta - oddaje ducha tych perfum. Mężczyzna Vetivera potrafi odnaleźć się w miejskiej dżungli, zachowując swoją odrębność i styl. Flakon, wykonany z solidnego szkła, odznacza się czystością linii i "konkretnym, męskim profilem", jest połączeniem nowoczesności i tradycji. Kampanię reklamową Vetivera przygotował znakomity fotograf Peter Lindbergh, który za miejsce swoich sesji zdjęciowych, z udziałem modela Norberta Michalke
Seagalem, a zwłaszcza jego obraz pt. "Nieuchwytny", w którym ten dobry człowiek dokładnie pokazuje, jak można gościa pokroić za pomocą plastikowego pieniążka.&lt;/&gt;<br><br><br><br>&lt;page nr=20-21&gt;<br><br><br>&lt;div type="art"&gt;&lt;tit&gt;Trendy: Vetiver&lt;/&gt;<br>&lt;tit&gt;Metropolis&lt;/&gt;<br><br>Klasyczny zapach Guerlaina - Vetiver - w nowym flakonie i w nowej otoczce ideologicznej. Zapach ma się kojarzyć z nowoczesną metropolią, która najlepiej - zdaniem producenta - oddaje ducha tych perfum. Mężczyzna Vetivera potrafi odnaleźć się w miejskiej dżungli, zachowując swoją odrębność i styl. Flakon, wykonany z solidnego szkła, odznacza się czystością linii i "konkretnym, męskim profilem", jest połączeniem nowoczesności i tradycji. Kampanię reklamową Vetivera przygotował znakomity fotograf Peter Lindbergh, który za miejsce swoich sesji zdjęciowych, z udziałem modela Norberta Michalke
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego