Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy wyposażenia domu
Rok: 2000
rozwiązaniami w dziedzinie ochrony środowiska. Firma przystąpiła w 1995 r. do międzynarodowego programu "Odpowiedzialność i Troska", którego celem jest poprawa stanu środowiska, wzrost bezpieczeństwa w stosowanych procesach technologicznych oraz troska o zdrowie załogi i lokalnej społeczności.
Jednocześnie przedsiębiorstwo przestrzega jawnej i otwartej polityki informacyjnej dotyczącej ochrony środowiska. Jest to o tyle ważne, że dane dotyczące oddziaływania przedsiębiorstwa na otoczenie są zawsze dostępne dla społeczności lokalnej oraz dla krajowych i zagranicznych instytucji zajmujących się monitorowaniem ekologicznych zagrożeń. Przystępując do programu Odpowiedzialność i Troska" przedsiębiorstwo zadeklarowało dodatkowe działania proekologiczne.
Od 1994 roku uczestniczymy również w polsko - norweskim programie "Czystsza Produkcja", którego najistotniejszym celem
rozwiązaniami w dziedzinie ochrony środowiska. Firma przystąpiła w 1995 r. do międzynarodowego programu "Odpowiedzialność i Troska", którego celem jest poprawa stanu środowiska, wzrost bezpieczeństwa w stosowanych procesach technologicznych oraz troska o zdrowie załogi i lokalnej społeczności.<br>Jednocześnie przedsiębiorstwo przestrzega jawnej i otwartej polityki informacyjnej dotyczącej ochrony środowiska. Jest to o tyle ważne, że dane dotyczące oddziaływania przedsiębiorstwa na otoczenie są zawsze dostępne dla społeczności lokalnej oraz dla krajowych i zagranicznych instytucji zajmujących się monitorowaniem ekologicznych zagrożeń. Przystępując do programu Odpowiedzialność i Troska" przedsiębiorstwo zadeklarowało dodatkowe działania proekologiczne.<br>Od 1994 roku uczestniczymy również w polsko - norweskim programie "Czystsza Produkcja", którego najistotniejszym celem
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego