Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 21.11
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1999
Polski. Najczęściej pióro z pierwszym numerem z nowej, nawet najkrótszej serii producenci ofiarowują Janowi Pawłowi II. Dumnie prezentują się pióra znanych w świecie wytwórców, popularyzujące Polskę: "Lech Wałęsa" firmy Omas (wyprodukowane z okazji dziesiątej rocznicy obalenia porządku jałtańskiego w limitowanej serii 1989 sztuk) czy "Fryderyk Chopin" Montblanc, które miało być typowo polskie. Polskie pióro powinno być spokojne, najlepiej czarne i stosunkowo ciężkie - przekonywały badania rynku. To typowe pióro prezesa banku, nie pasujące do szefa agencji reklamowej. Powoli zdystansowało ono na polskim rynku wcześniejszy model - Classic Montblanc. Firma ta ma dziś w Polsce pięćdziesiąt autoryzowanych sklepów. Czternaście z nich znajduje się w
Polski. Najczęściej pióro z pierwszym numerem z nowej, nawet najkrótszej serii producenci ofiarowują Janowi Pawłowi II. Dumnie prezentują się pióra znanych w świecie wytwórców, popularyzujące Polskę: "Lech Wałęsa" firmy Omas (wyprodukowane z okazji dziesiątej rocznicy obalenia porządku jałtańskiego w limitowanej serii 1989 sztuk) czy "Fryderyk Chopin" Montblanc, które miało być typowo polskie. Polskie pióro powinno być spokojne, najlepiej czarne i stosunkowo ciężkie - przekonywały badania rynku. To typowe pióro prezesa banku, nie pasujące do szefa agencji reklamowej. Powoli zdystansowało ono na polskim rynku wcześniejszy model - Classic Montblanc. Firma ta ma dziś w Polsce pięćdziesiąt autoryzowanych sklepów. Czternaście z nich znajduje się w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego