Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2918
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
były jakieś nowe nagrania?
Słuchałam ostatnio ostrej muzyki, ale było to raczej konsekwencją nagrywania "Blizny", wynikało z potrzeby dopełnienia nastrojów. Słuchałam Guano Apes, Scunk Anansie, Korn, Garbage, Morphine, ale również akordeonisty Richarda Galliano. Słuchałam muzyki głęboko poruszającej, żywej. Sięgałam po nią, aby zaspokoić głód emocji.
Co pani sądzi o klasyfikacjach typu "rock kobiecy"?
Wszystkie sztuczne podziały trochę mnie drażnią. Rock to rock. Dzielenie go na jakieś dziwne podgatunki wydaje mi się nienaturalne. Rock to muzyka z przesłaniem, a czy wykonuje go mężczyzna, czy kobieta, jest bez znaczenia.
Jakby pani skomentowała utożsamianie jej twórczości z feminizmem?
To mocne zawężanie tego, co robię
były jakieś nowe nagrania?&lt;/&gt;<br>&lt;who4&gt;Słuchałam ostatnio ostrej muzyki, ale było to raczej konsekwencją nagrywania &lt;name type="tit"&gt;"Blizny"&lt;/&gt;, wynikało z potrzeby dopełnienia nastrojów. Słuchałam &lt;name type="org"&gt;Guano Apes&lt;/&gt;, &lt;name type="org"&gt;Scunk Anansie&lt;/&gt;, &lt;name type="org"&gt;Korn&lt;/&gt;, &lt;name type="person"&gt;Garbage&lt;/&gt;, &lt;name type="person"&gt;Morphine&lt;/&gt;, ale również akordeonisty &lt;name type="person"&gt;Richarda Galliano&lt;/&gt;. Słuchałam muzyki głęboko poruszającej, żywej. Sięgałam po nią, aby zaspokoić głód emocji.&lt;/&gt;<br>&lt;who3&gt;Co pani sądzi o klasyfikacjach typu "&lt;q&gt;rock kobiecy"&lt;/&gt;?&lt;/&gt;<br>&lt;who4&gt;Wszystkie sztuczne podziały trochę mnie drażnią. Rock to rock. Dzielenie go na jakieś dziwne podgatunki wydaje mi się nienaturalne. Rock to muzyka z przesłaniem, a czy wykonuje go mężczyzna, czy kobieta, jest bez znaczenia.&lt;/&gt;<br>&lt;who3&gt;Jakby pani skomentowała utożsamianie jej twórczości z feminizmem?&lt;/&gt;<br>&lt;who4&gt;To mocne zawężanie tego, co robię
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego