Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy finansowe
Rok: 2004
rozumieć rynek, jak określić jego potencjał i przewagę konkurencyjną naszej firmy.
Jak rozumieć "rynek"?
Rynek określany jest przez szeroko rozumiane potrzeby konsumentów i możliwości dostawców, oferujących wiele różnych sposobów zaspokajania tych potrzeb. W teorii ekonomii krzywe popytu i podaży wyznaczają pewien model. Według tego modelu rynek dąży do punktu równowagi, tzn. momentu, w którym ilość i cena oferowana przez dostawców odpowiedniej ilości i cenie akceptowanej przez konsumentów. Jednak nie zapominajmy, że to model teoretyczny.
W praktyce, tworząc biznes plan należy patrzeć na rynek jak środowisko dynamiczne, ciągle zmieniane przez działania konkurencji. To nasza konkurencja oraz to, jak ją rozumiemy wyznacza i
rozumieć rynek, jak określić jego potencjał i przewagę konkurencyjną naszej firmy.<br>Jak rozumieć "rynek"?<br>Rynek określany jest przez szeroko rozumiane potrzeby konsumentów i możliwości dostawców, oferujących wiele różnych sposobów zaspokajania tych potrzeb. W teorii ekonomii krzywe popytu i podaży wyznaczają pewien model. Według tego modelu rynek dąży do punktu równowagi, tzn. momentu, w którym ilość i cena oferowana przez dostawców odpowiedniej ilości i cenie akceptowanej przez konsumentów. Jednak nie zapominajmy, że to model teoretyczny.<br>W praktyce, tworząc biznes plan należy patrzeć na rynek jak środowisko dynamiczne, ciągle zmieniane przez działania konkurencji. To nasza konkurencja oraz to, jak ją rozumiemy wyznacza i
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego