Typ tekstu: Książka
Autor: Jedliński Krzysztof i inni
Tytuł: Trening interpersonalny
Rok: 1997
mówi.

Przykłady:

a) Po przywitaniu się bez używania słów w parach jedna z uczestniczek mówi:

U. To był test moich emocji. Czułam ciepło i obojętność w stosunku do różnych osób.

T. Może warto powiedzieć, co do kogo.

b) W czasie informacji zwrotnych ktoś stwierdza, kierując swoją wypowiedź do jednej z uczestniczek:

U. Wyczuwam w tobie rezerwę, ale i chęć kontaktu.

T. Spróbuj dokładnie określić, co wywołuje rezerwę, a co chęć kontaktu.

IV. Trener zachęca do aktywności

Chociaż trener nie jest osobą, która inicjuje zdarzenia, nie jest też obojętnym obserwatorem, który zupełnie nie angażuje się w to, co się dzieje. Gdy grupa
mówi.<br><br>Przykłady:<br><br>a) Po przywitaniu się bez używania słów w parach jedna z uczestniczek mówi:<br><br>U. To był test moich emocji. Czułam ciepło i obojętność w stosunku do różnych osób.<br><br>T. Może warto powiedzieć, co do kogo.<br><br>b) W czasie informacji zwrotnych ktoś stwierdza, kierując swoją wypowiedź do jednej z uczestniczek:<br><br>U. Wyczuwam w tobie rezerwę, ale i chęć kontaktu.<br><br>T. Spróbuj dokładnie określić, co wywołuje rezerwę, a co chęć kontaktu.<br><br>IV. Trener zachęca do aktywności<br><br>Chociaż trener nie jest osobą, która inicjuje zdarzenia, nie jest też obojętnym obserwatorem, który zupełnie nie angażuje się w to, co się dzieje. Gdy grupa
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego