komunikowania (komunikacja pozawerbalna - język przestrzeni, koloru,...)<br>Użycie oprogramowania do edycji grafiki, łączenie dokumentów tekstowych z grafiką, stosowanie papeterii i dodatków graficznych w poczcie elektronicznej<br>Projektowanie plakatu, afisza, zaproszenia, okładki albumu, biletu, oprawy informacyjnej stoisk (znaki plastyczne), tworzenie gazetki szkolnej, korespondencja elektroniczna z innymi szkołami i sponsorami, budowanie strony internetowej szkoły uczniowskiej, klasy, o Festynie. <br>Osiągnięcia<br>ad. 3.E Własna aktywność plastyczna<br>Użycie dowolnych dostępnych (legalnych) programów graficznych, także w połączeniu z tradycyjnym warsztatem plastycznym<br>Collage, fotomontaże, ilustracje do tekstów lub na dany temat, poszukiwanie twórcze własnych tematów i środków wyrazu (także połączenie technik dla uzupełnienia lub kontrastu).<br><br>CZĘŚĆ I <br>Koncepcja i