Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Kurier Szczeciński
Nr: 19/03
Miejsce wydania: Szczecin
Rok: 2002
nam Antosiewicz. Wczoraj przed poranną zmianą pod stocznią pojawiła się niewielka grupa pracowników. - Nie wszyscy wiedzieli, że przerwa w pracy została przedłużona o kolejny tydzień - powiedział szef "Solidarności". - Wszystkim, do których ta informacja nie dotarła, związki wyjaśniły sytuację. To ważne, gdyż stoczniowcy martwią się o przyszłość swoją i zakładu. Tymczasem udało nam się nieoficjalnie potwierdzić informację, że armator włoski zrezygnował z obu promów do przewozu ciężarówek. Dla stoczni to bardzo poważny problem finansowy. Pierwsza prototypowa jednostka - "Golfo dei Coralli" - została ukończona z wielomiesięcznym opóźnieniem. Kompania żeglugowa Lloyd Sardegna Campagnia di Navigazione rzekomo twierdzi, że potrzebuje jednocześnie dwóch jednostek, ponieważ miałyby pływać w tzw
nam Antosiewicz. Wczoraj przed poranną zmianą pod stocznią pojawiła się niewielka grupa pracowników. <q>- Nie wszyscy wiedzieli, że przerwa w pracy została przedłużona o kolejny tydzień</> - powiedział szef "Solidarności". <q>- Wszystkim, do których ta informacja nie dotarła, związki wyjaśniły sytuację.</> To ważne, gdyż stoczniowcy martwią się o przyszłość swoją i zakładu. Tymczasem udało nam się nieoficjalnie potwierdzić informację, że armator włoski zrezygnował z obu promów do przewozu ciężarówek. Dla stoczni to bardzo poważny problem finansowy. Pierwsza prototypowa jednostka - "Golfo dei Coralli" - została ukończona z wielomiesięcznym opóźnieniem. Kompania żeglugowa Lloyd Sardegna Campagnia di Navigazione rzekomo twierdzi, że potrzebuje jednocześnie dwóch jednostek, ponieważ miałyby pływać w tzw
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego