Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 11.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
promować smak wina, opowiadać o warunkach, w jakich powstawało oraz o rodzaju użytych do jego produkcji winogron. Na razie można się tylko domyślać, do jakich chwytów będą się uciekać agencje reklamowe. Jean-Pierre nie ma wątpliwości co do jednego. - Dobra reklama powinna kłaść nacisk na dwie sprawy: na to, że umiarkowane spożycie wina jest dobre dla zdrowia, oraz na atmosferę biesiady, jaka towarzyszy piciu tego alkoholu.
Czy pogrążony w kryzysie sektor ma jeszcze szansę na świetlaną przyszłość? Poprawiona ustawa z pewnością obudziła wielkie nadzieje. Tymczasem rząd obiecał zwiększyć pomoc budżetową (na promocję) dla sektora winiarskiego z 10 do 20 mln euro
promować smak wina, opowiadać o warunkach, w jakich powstawało oraz o rodzaju użytych do jego produkcji winogron. Na razie można się tylko domyślać, do jakich chwytów będą się uciekać agencje reklamowe. Jean-Pierre nie ma wątpliwości co do jednego. - Dobra reklama powinna kłaść nacisk na dwie sprawy: na to, że umiarkowane spożycie wina jest dobre dla zdrowia, oraz na atmosferę biesiady, jaka towarzyszy piciu tego alkoholu.<br>Czy pogrążony w kryzysie sektor ma jeszcze szansę na świetlaną przyszłość? Poprawiona ustawa z pewnością obudziła wielkie nadzieje. Tymczasem rząd obiecał zwiększyć pomoc budżetową (na promocję) dla sektora winiarskiego z 10 do 20 mln euro
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego