Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
powinien wyglądać na osobę małoletnią,
- reklama nie może wiązać konsumpcji alkoholu z tężyzną fizyczną lub prowadzeniem samochodu,
- reklama nie może zawierać stwierdzenia, że alkohol jest środkiem leczniczym, pobudzającym lub uspokajającym, ani też że pomaga rozwiązać osobiste problemy.
- reklama nie powinna zachęcać do nieumiarkowanego spożycia alkoholu ani też przedstawiać abstynencji lub umiarkowania w negatywnym świetle,
- nie powinno się kłaść przesadnego nacisku na zawartość alkoholu w napojach.
Reklama leków i metod leczenia dostępnych tylko z przepisu lekarza jest niedopuszczalna. Reklama wszelkich innych leków i metod leczenia powinna być łatwo rozpoznawalna, rzetelna, prawdziwa i możliwa do weryfikacji.

Zasady sponsoringu w telewizji

Gdy program lub
powinien wyglądać na osobę małoletnią,<br>- reklama nie może wiązać konsumpcji alkoholu z tężyzną fizyczną lub prowadzeniem samochodu,<br>- reklama nie może zawierać stwierdzenia, że alkohol jest środkiem leczniczym, pobudzającym lub uspokajającym, ani też że pomaga rozwiązać osobiste problemy.<br>- reklama nie powinna zachęcać do nieumiarkowanego spożycia alkoholu ani też przedstawiać abstynencji lub umiarkowania w negatywnym świetle,<br>- nie powinno się kłaść przesadnego nacisku na zawartość alkoholu w napojach.<br>Reklama leków i metod leczenia dostępnych tylko z przepisu lekarza jest niedopuszczalna. Reklama wszelkich innych leków i metod leczenia powinna być łatwo rozpoznawalna, rzetelna, prawdziwa i możliwa do weryfikacji.<br><br>&lt;tit&gt;Zasady sponsoringu w telewizji&lt;/&gt;<br><br>Gdy program lub
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego