Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Studia Socjologiczne
Nr: 4
Miejsce wydania: Wrocław
Rok: 1976
formułowanych na interesujący nas temat wykształcenia w ramach szerszych zakresowo zmiennych wielowymiarowych, b) ujmowanie czynnika wykształcenia w realiach do różnic definiowanej kultury i jej poszczególnych elementów oraz c) problematyka wykształcenia w kontekście jego poziomu i typu.
W bardzo wielu pracach, pomijając wspomniane wyżej ujęcia w kategoriach makro, spotkać możemy próby umiejscawiania czynnika wykształcenia w ramach zmiennych wielowymiarowych. A. Kłoskowska, prezentując stanowisko w kwestii skomplikowanego charakteru uwarunkowań recepcji kultury, pisze:
"Recepcja kultury uzależniona jest od założonego układu czynników: od poziomu kwalifikacji intelektualnych [podkr. S. S.], typu estetycznych upodobań i charakteru aspiracji [...].
Formuła ta wydaje się być wyrazem przekonania autorki, że wykształcenie wskazuje
formułowanych na interesujący nas temat wykształcenia w ramach szerszych zakresowo zmiennych wielowymiarowych, b) ujmowanie czynnika wykształcenia w realiach do różnic definiowanej kultury i jej poszczególnych elementów oraz c) problematyka wykształcenia w kontekście jego poziomu i typu.<br>W bardzo wielu pracach, pomijając wspomniane wyżej ujęcia w kategoriach makro, spotkać możemy próby umiejscawiania czynnika wykształcenia w ramach zmiennych wielowymiarowych. A. Kłoskowska, prezentując stanowisko w kwestii skomplikowanego charakteru uwarunkowań recepcji kultury, pisze:<br>"Recepcja kultury uzależniona jest od założonego układu czynników: od poziomu kwalifikacji intelektualnych [podkr. S. S.], typu estetycznych upodobań i charakteru aspiracji [...].<br>Formuła ta wydaje się być wyrazem przekonania autorki, że wykształcenie wskazuje
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego