Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 30.11
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
miasta? Szefostwo PKiN uznało, że takie potraktowanie wizerunku Pałacu jest zdecydowanie naganne. Od blisko dwóch tygodni w telewizji można oglądać kilkusekundowy spot reklamowy Niezależnego Operatora Międzystrefowego, na którym niezaprzeczalny symbol stolicy, Pałac Kultury i Nauki, zamienia się w kosmiczną rakietę.
W samo południe na oczach warszawiaków gmach wspomagany silnikami odrzutowymi unosi się do góry, po czym odlatuje w przestworza. Znika na zawsze z krajobrazu naszego miasta. - Przekaz reklamowy oparty jest na metaforze, być może nieprawdopodobnej. Odlot dużego budynku z centrum Warszawy, wydawałoby się, jest równie nieprawdopodobny jak przełamanie monopolu Telekomunikacji Polskiej, a jednak to się stało: 1 lipca, gdy wprowadziliśmy na rynek
miasta? Szefostwo PKiN uznało, że takie potraktowanie wizerunku Pałacu jest zdecydowanie naganne. Od blisko dwóch tygodni w telewizji można oglądać kilkusekundowy &lt;orig&gt;spot&lt;/&gt; reklamowy Niezależnego Operatora Międzystrefowego, na którym niezaprzeczalny symbol stolicy, Pałac Kultury i Nauki, zamienia się w kosmiczną rakietę. <br>W samo południe na oczach warszawiaków gmach wspomagany silnikami odrzutowymi unosi się do góry, po czym odlatuje w przestworza. Znika na zawsze z krajobrazu naszego miasta. - Przekaz reklamowy oparty jest na metaforze, być może nieprawdopodobnej. Odlot dużego budynku z centrum Warszawy, wydawałoby się, jest równie nieprawdopodobny jak przełamanie monopolu Telekomunikacji Polskiej, a jednak to się stało: 1 lipca, gdy wprowadziliśmy na rynek
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego