Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
ich utrzymywanie. Stanowić także może następstwo dokonywanych przez podmiot wyborów oraz podejmowanych decyzji. Wpływa także na selekcję informacji z otoczenia oraz jakość ich przetwarzania. W odniesieniu do odbioru i interpretacji przekazów reklamowych jest więc czynnikiem modyfikującym jakość przetwarzania, którego natężenie zależy od uprzednio podejmowanych decyzji oraz tworzonych sądów, jak i uprzednich

ekspozycji komunikatów reklamowych. Poziom zaangażowania związany jest z subiektywną oceną ważności informacji, napływających z otoczenia. W odróżnieniu od wpływu ważności na procesy uwagi, jej oddziaływanie na poziom zaangażowania ma charakter bardziej stabilny i utrzymuje jakość przetwarzania informacji w określonym stanie w sposób bardziej ciągły.
W odniesieniu do psychologii reklamy oraz
ich utrzymywanie. Stanowić także może następstwo dokonywanych przez podmiot wyborów oraz podejmowanych decyzji. Wpływa także na selekcję informacji z otoczenia oraz jakość ich przetwarzania. W odniesieniu do odbioru i interpretacji przekazów reklamowych jest więc czynnikiem modyfikującym jakość przetwarzania, którego natężenie zależy od uprzednio podejmowanych decyzji oraz tworzonych sądów, jak i uprzednich <br>&lt;page nr=58&gt;<br>ekspozycji komunikatów reklamowych. Poziom zaangażowania związany jest z subiektywną oceną ważności informacji, napływających z otoczenia. W odróżnieniu od wpływu ważności na procesy uwagi, jej oddziaływanie na poziom zaangażowania ma charakter bardziej stabilny i utrzymuje jakość przetwarzania informacji w określonym stanie w sposób bardziej ciągły. <br>W odniesieniu do psychologii reklamy oraz
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego