Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy ochronne
Rok: 2003
pozwala wyodrębnić grupę potencjalnych klientów zdecydowanych na skorzystanie z produktów lub usług firmy. Dzięki temu możliwe jest osiągnięcie wysokiej liczby odpowiedzi pozytywnych przy kilkakrotnie mniejszych jednostkowych kosztach pozyskania niż w przypadku kampanii "mniej inteligentnych", uruchamianych bez pomocy aCRM i w konsekwencji kierowanych do dużej grupy klientów. Programy "klient pozyskuje klienta" uruchamiane ą z wykorzystaniem analitycznego CRM. Charakteryzuje je wysoka skuteczność zarówno pod względem liczby odpowiedzi, jak i profilu dochodowego pozyskiwanych klientów. Dzieje się tak, ponieważ firm jest w stanie określić cechy charakteryzujące "dobrych" (czyli dochodowych) klientów. Wiadomo, że każda osoba otacza się znajomymi, którzy są zwykle podobni, biorąc pod uwagę takie
pozwala wyodrębnić grupę potencjalnych klientów zdecydowanych na skorzystanie z produktów lub usług firmy. Dzięki temu możliwe jest osiągnięcie wysokiej liczby odpowiedzi pozytywnych przy kilkakrotnie mniejszych jednostkowych kosztach pozyskania niż w przypadku kampanii "mniej inteligentnych", uruchamianych bez pomocy aCRM i w konsekwencji kierowanych do dużej grupy klientów. Programy "klient pozyskuje klienta" uruchamiane ą z wykorzystaniem analitycznego CRM. Charakteryzuje je wysoka skuteczność zarówno pod względem liczby odpowiedzi, jak i profilu dochodowego pozyskiwanych klientów. Dzieje się tak, ponieważ firm jest w stanie określić cechy charakteryzujące "dobrych" (czyli dochodowych) klientów. Wiadomo, że każda osoba otacza się znajomymi, którzy są zwykle podobni, biorąc pod uwagę takie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego