Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Metropol
Nr: 03.20
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
i trwają akcje promocyjne. Stąd pomyłki personelu. Jednak zdarzają się one też komputerom.
W połowie badanych sklepów sprzedawano towary przeterminowane lub takie, których data przydatności do spożycia była "odświeżana" przez sieć.

Za niska poprzeczka

Hipermarkety wprowadziły też do Polski nowe techniki sprzedaży, marketing, zarządzanie. Czasem powodują one negatywne zjawiska. Według urzędu antymonopolowego ceny detaliczne towarów są zbyt niskie w stosunku do innych sklepów, a nawet cen dostawy. Sprzedaż towarów po zaniżonych cenach stawia hipermarkety w uprzywilejowanej sytuacji wobec drobnych kupców.
Jak dotąd nie znaleziono skutecznego rozwiązania tego problemu. Zawsze pozostaje sąd, który może ścigać przypadki dumpingu wielkich sklepów w oparciu o ustawę
i trwają akcje promocyjne. Stąd pomyłki personelu. Jednak zdarzają się one też komputerom.<br>W połowie badanych sklepów sprzedawano towary przeterminowane lub takie, których data przydatności do spożycia była "odświeżana" przez sieć.<br><br>&lt;tit&gt;Za niska poprzeczka&lt;/&gt;<br><br>Hipermarkety wprowadziły też do Polski nowe techniki sprzedaży, marketing, zarządzanie. Czasem powodują one negatywne zjawiska. Według urzędu antymonopolowego ceny detaliczne towarów są zbyt niskie w stosunku do innych sklepów, a nawet cen dostawy. Sprzedaż towarów po zaniżonych cenach stawia hipermarkety w uprzywilejowanej sytuacji wobec drobnych kupców.<br>Jak dotąd nie znaleziono skutecznego rozwiązania tego problemu. Zawsze pozostaje sąd, który może ścigać przypadki dumpingu wielkich sklepów w oparciu o ustawę
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego