Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
otoczenia, zmusza nas do chodzenia na skróty. Powstaje więc pytanie, co tworzy nieracjonalność naszych decyzji i jak wykorzystywane jest to w mechanizmach reklamy. Proces podejmowania decyzji oparty na racjonalnym porównywaniu cech zawartych w argumentacji przekazów reklamowych Opracowanie własne na podstawie modelu Shannona-Weavera

z konkurencyjnymi opcjami, jest bliski naszym codziennym uświadamianym doświadczeniom. Wiele faktów wskazuje na to, że wpływ reklamy jest największy w sytuacjach, gdy racjonalizm naszych reakcji jest silnie ograniczony. Pośpiech, działanie pod presją otoczenia, pozorna nieważność konsekwencji podejmowanej decyzji, niski lub średni stopień aktualnej ważności reklamowanego produktu, przymus chwili - to tylko niektóre czynniki utrudniające racjonalne wnioskowanie w sytuacjach związanych
otoczenia, zmusza nas do chodzenia na skróty. Powstaje więc pytanie, co tworzy nieracjonalność naszych decyzji i jak wykorzystywane jest to w mechanizmach reklamy. Proces podejmowania decyzji oparty na racjonalnym porównywaniu cech zawartych w argumentacji przekazów reklamowych Opracowanie własne na podstawie modelu Shannona-Weavera<br>&lt;page nr=23&gt;<br>z konkurencyjnymi opcjami, jest bliski naszym codziennym uświadamianym doświadczeniom. Wiele faktów wskazuje na to, że wpływ reklamy jest największy w sytuacjach, gdy racjonalizm naszych reakcji jest silnie ograniczony. Pośpiech, działanie pod presją otoczenia, pozorna nieważność konsekwencji podejmowanej decyzji, niski lub średni stopień aktualnej ważności reklamowanego produktu, przymus chwili - to tylko niektóre czynniki utrudniające racjonalne wnioskowanie w sytuacjach związanych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego