Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Cosmopolitan
Nr: 02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
dbają więc nie tylko o swój zewnętrzny wizerunek (promocja, reklama), ale i wewnętrzny: czy pracownicy znają misję firmy i identyfikują się z nią, jaka jest ich wiedza o historii, tradycjach, osiągnięciach. To, w porównaniu z krajowymi przedsiębiorstwami, rzucająca się w oczy różnica - jak na ironię losu, pracownicy zagranicznych firm bardziej utożsamiają się z firmą i jej produktem. A już wysoka pozycja polskiego oddziału w globalnych rankingach wprawia wszystkich w olimpijską euforię: "nasi na podium"! Wprawdzie sytuacja, że polski menedżer delegowany jest do pracy w centrali lub w spółce na innym kontynencie, dziś należy raczej do rzadkości (choć zdarzają się takie przypadki
dbają więc nie tylko o swój zewnętrzny wizerunek (promocja, reklama), ale i wewnętrzny: czy pracownicy znają misję firmy i identyfikują się z nią, jaka jest ich wiedza o historii, tradycjach, osiągnięciach. To, w porównaniu z krajowymi przedsiębiorstwami, rzucająca się w oczy różnica - jak na ironię losu, pracownicy zagranicznych firm bardziej utożsamiają się z firmą i jej produktem. A już wysoka pozycja polskiego oddziału w globalnych rankingach wprawia wszystkich w olimpijską euforię: "nasi na podium"! Wprawdzie sytuacja, że polski menedżer delegowany jest do pracy w centrali lub w spółce na innym kontynencie, dziś należy raczej do rzadkości (choć zdarzają się takie przypadki
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego