Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 13
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
do tego poważne wątpliwości. Sami producenci oficjalnie gotowi są bronić tezy, że wyższa cena wynika z wyższej jakości. Nie towarzyszą temu deklaracje w drugą stronę - że obniżki cen pociągają za sobą obniżenie jakości proszków. Im ostrzejsza konkurencja, tym więcej cenowych promocji i - w rezultacie - gorszy produkt na półce. Na cenę uwagę zwraca prawie każdy kupujący, co do jakości jednak bardzo trudno mu się zorientować.

Samotność przy pralce

Konsument polski jest skazany na samotność przy pralce. Z telewizora bombardują go reklamy, na które w ubiegłym roku producenci wydali prawie 220 mln zł. Ponad 20 proc. więcej niż rok wcześniej, przy jednoczesnym spadku
do tego poważne wątpliwości. Sami producenci oficjalnie gotowi są bronić tezy, że wyższa cena wynika z wyższej jakości. Nie towarzyszą temu deklaracje w drugą stronę - że obniżki cen pociągają za sobą obniżenie jakości proszków. Im ostrzejsza konkurencja, tym więcej cenowych promocji i - w rezultacie - gorszy produkt na półce. Na cenę uwagę zwraca prawie każdy kupujący, co do jakości jednak bardzo trudno mu się zorientować.<br><br>&lt;tit&gt;Samotność przy pralce&lt;/&gt;<br><br>Konsument polski jest skazany na samotność przy pralce. Z telewizora bombardują go reklamy, na które w ubiegłym roku producenci wydali prawie 220 mln zł. Ponad 20 proc. więcej niż rok wcześniej, przy jednoczesnym spadku
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego