Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
proporcji między tymi czynnikami zależy zarówno od jakości pracy kreatywnej nad tworzonymi przekazami, jak i badań prowadzonych nad kolejnymi tworzonymi wersjami.
Oprócz schematu zdarzenia innym pomocnym narzędziem jest model obrazu produktu tworzony na podstawie jego cechy podstawowej oraz następstwa użycia. Opiera się on na pojmowaniu produktu jako zbioru korzyści i użyteczności, jednak opisuje je na bardziej zróżnicowanym poziomie. Jego źródłem są poznawcze teorie motywacji, gdzie poszczególne kategorie mogą być rozbudowywane lub określane w badaniach jakościowych.
OBRAZ PRODUKTU
1.
Cechy strukturalne.
2.
Cechy funkcjonalne.
3.
Konsekwencje istotne dla kontaktów społecznych.
4.
Emocjonalne następstwa użytkowania produktu.
5.
Konsekwencje związane z procesami wymiany.
6
proporcji między tymi czynnikami zależy zarówno od jakości pracy kreatywnej nad tworzonymi przekazami, jak i badań prowadzonych nad kolejnymi tworzonymi wersjami. <br>Oprócz schematu zdarzenia innym pomocnym narzędziem jest model obrazu produktu tworzony na podstawie jego cechy podstawowej oraz następstwa użycia. Opiera się on na pojmowaniu produktu jako zbioru korzyści i użyteczności, jednak opisuje je na bardziej zróżnicowanym poziomie. Jego źródłem są poznawcze teorie motywacji, gdzie poszczególne kategorie mogą być rozbudowywane lub określane w badaniach jakościowych. <br>OBRAZ PRODUKTU<br>1. <br>Cechy strukturalne. <br>2. <br>Cechy funkcjonalne. <br>3. <br>Konsekwencje istotne dla kontaktów społecznych. <br>4. <br>Emocjonalne następstwa użytkowania produktu. <br>5. <br>Konsekwencje związane z procesami wymiany. <br>6
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego