Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
rozwinięta w Wielkiej Brytanii, gdzie 10 największych firm detalicznych ma 60% udziału w obrotach. Odmienna sytuacja jest we Włoszech, gdzie udział przedsiębiorstw zatrudniających 20 i więcej pracowników wynosił tylko 13%. Również w Holandii stopień koncentracji w handlu jest nieco niższy, niż w krajach przodujących pod tym względem.
Największe grupy handlowe w detalu w Unii Europejskiej przedstawia tabl.56.
Dane tablicy wskazują wyraźnie na zdecydowaną dominację niemieckich przedsiębiorstw handlu detalicznego. Wśród czołowej dwudziestki detalistów Unii Europejskiej, 9 pochodzi z Niemiec, 6 - to firmy francuskie.
Przejawem koncentracji w handlu europejskim jest rozwój dużych sklepów detalicznych, łączących w sobie cechy domów towarowych i supermarketów. Znane
rozwinięta w Wielkiej Brytanii, gdzie 10 największych firm detalicznych ma 60% udziału w obrotach. Odmienna sytuacja jest we Włoszech, gdzie udział przedsiębiorstw zatrudniających 20 i więcej pracowników wynosił tylko 13%. Również w Holandii stopień koncentracji w handlu jest nieco niższy, niż w krajach przodujących pod tym względem.<br>Największe grupy handlowe w detalu w Unii Europejskiej przedstawia tabl.56.<br>Dane tablicy wskazują wyraźnie na zdecydowaną dominację niemieckich przedsiębiorstw handlu detalicznego. Wśród czołowej dwudziestki detalistów Unii Europejskiej, 9 pochodzi z Niemiec, 6 - to firmy francuskie.<br>Przejawem koncentracji w handlu europejskim jest rozwój dużych sklepów detalicznych, łączących w sobie cechy domów towarowych i supermarketów. Znane
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego