Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
skalę 7- lub 9-stopniową), przemnożenie ocen przez wagi i zsumowanie wyników w celu ustalenia końcowej wartości, obliczenie średniej ważonej punktów dotyczących atrakcyjności rynku i siły konkurencyjnej przedsiębiorstwa i zaznaczenie pozycji rynkowej firmy.
O tym, jakie czynniki są brane pod uwagę do oceny siły konkurencyjnej przedsiębiorstwa i atrakcyjności rynku decyduje w dużym stopniu istota branży i rynku. Przykładowe czynniki, jakie mogą wystąpić w tego typy analizie przedstawiają rysunki 14 i 15. Pokazują one oddzielnie profil siły konkurencyjnej przedsiębiorstwa i profil atrakcyjności rynku i dopiero ich połączenie (co ukazuje rys.16) pozwala na ocenę pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku jego działania.
Należy tu zwrócić
skalę 7- lub 9-stopniową), przemnożenie ocen przez wagi i zsumowanie wyników w celu ustalenia końcowej wartości, obliczenie średniej ważonej punktów dotyczących atrakcyjności rynku i siły konkurencyjnej przedsiębiorstwa i zaznaczenie pozycji rynkowej firmy.<br>O tym, jakie czynniki są brane pod uwagę do oceny siły konkurencyjnej przedsiębiorstwa i atrakcyjności rynku decyduje w dużym stopniu istota branży i rynku. Przykładowe czynniki, jakie mogą wystąpić w tego typy analizie przedstawiają rysunki 14 i 15. Pokazują one oddzielnie profil siły konkurencyjnej przedsiębiorstwa i profil atrakcyjności rynku i dopiero ich połączenie (co ukazuje rys.16) pozwala na ocenę pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku jego działania.<br>Należy tu zwrócić
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego