Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
awersyjną lub sankcje prawne. Wywoływanie nadmiernych oczekiwań nie zawsze musi wiązać się z eksponowaniem fałszywych komunikatów. Może być też efektem przypisywania produktowi cech, których nie zawiera komunikat, a które spontanicznie aktywizowane są w świadomości odbiorcy. Pojmowanie produktu w kategoriach instrumentu służącego do osiągania szerokiej skali istotnych dla odbiorcy celów, jest w pewnym stopniu adekwatne do stosowanego w marketingu pojęcia produktu poszerzonego, w odróżnieniu od produktu podstawowego, który opisywany jest wyłącznie przez jego główne zalety.
Dla tworzenia wizerunku produktu, który ma wpływać na decyzje konsumenckie, istotna jest świadomość typologii produktów wynikająca z charakteru ich nabycia oraz podejmowania decyzji o zakupie. Impulsywny, nawykowy lub racjonalny
awersyjną lub sankcje prawne. Wywoływanie nadmiernych oczekiwań nie zawsze musi wiązać się z eksponowaniem fałszywych komunikatów. Może być też efektem przypisywania produktowi cech, których nie zawiera komunikat, a które spontanicznie aktywizowane są w świadomości odbiorcy. Pojmowanie produktu w kategoriach instrumentu służącego do osiągania szerokiej skali istotnych dla odbiorcy celów, jest w pewnym stopniu adekwatne do stosowanego w marketingu pojęcia produktu poszerzonego, w odróżnieniu od produktu podstawowego, który opisywany jest wyłącznie przez jego główne zalety. <br>Dla tworzenia wizerunku produktu, który ma wpływać na decyzje konsumenckie, istotna jest świadomość typologii produktów wynikająca z charakteru ich nabycia oraz podejmowania decyzji o zakupie. Impulsywny, nawykowy lub racjonalny
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego