Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 0406
Miejsce wydania: Warszawa
Rok wydania: 2000
Rok powstania: 1998
narzekają natomiast na brak klientów francuscy producenci. Renault zanotował wzrost sprzedaży prawie o 15 proc., Citroën - o 40 proc., a Peugeot - o ponad 50 proc. - To jest efekt naszej kilkuletniej już obecności na polskim rynku. Ciekawa oferta, intensywna reklama oraz stały kontakt z klientem to główne przyczyny zwiększenia naszego udziału w rynku - przekonuje Andrzej Nosiński, sekretarz generalny Peugeot Polska. Jego zdaniem, skoro w Europie Peugeot opanował 6-7 proc. rynku, to taki sam wynik powinien osiągnąć w Polsce. W Europie nie ma kraju, wyłączywszy Polskę, w którym dwóch producentów opanowałoby prawie 60 proc. rynku. - Dlatego właśnie oni stracili najwięcej na tegorocznym spadku
narzekają natomiast na brak klientów francuscy producenci. Renault zanotował wzrost sprzedaży prawie o 15 proc., Citroën - o 40 proc., a Peugeot - o ponad 50 proc. - To jest efekt naszej kilkuletniej już obecności na polskim rynku. Ciekawa oferta, intensywna reklama oraz stały kontakt z klientem to główne przyczyny zwiększenia naszego udziału w rynku - przekonuje Andrzej Nosiński, sekretarz generalny Peugeot Polska. Jego zdaniem, skoro w Europie Peugeot opanował 6-7 proc. rynku, to taki sam wynik powinien osiągnąć w Polsce. W Europie nie ma kraju, wyłączywszy Polskę, w którym dwóch producentów opanowałoby prawie 60 proc. rynku. - Dlatego właśnie oni stracili najwięcej na tegorocznym spadku
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego