Typ tekstu: Książka
Autor: Dudczak Andrzej
Tytuł: Koparki. Teoria i projektowanie
Rok: 2000
się wały napędowe produkowane przez przemysł motoryzacyjny.
13.5.2. Kinematyka przegubu krzyżakowego
Pojedynczy przegub krzyżakowy charakteryzuje się tym, że przy stałej prędkości kątowej 1 wału 1, prędkość kątowa 2 wału 2 jest zmienna (rys. 13.24).
Wartość prędkości 2 zależy od kąta odchylenia przegubu i od położenia wałów. Położenie wału jest określane przez kąt zawarty między osią krzyżaka związanego z tym wałem a płaszczyzną poprowadzoną przez osie obu wałów.
Prędkość kątowa wału napędzanego 2 jest określona przez zależność [22]

lub

gdzie kąt odchylenia przegubu, 1 kąt określający położenie wału 1, to jest kąt zawarty między osią krzyżaka związanego z wałem
się wały napędowe produkowane przez przemysł motoryzacyjny.<br>&lt;tit1&gt;13.5.2. Kinematyka przegubu krzyżakowego&lt;/&gt;<br>Pojedynczy przegub krzyżakowy charakteryzuje się tym, że przy stałej prędkości kątowej 1 wału 1, prędkość kątowa 2 wału 2 jest zmienna (rys. 13.24).<br>Wartość prędkości 2 zależy od kąta odchylenia przegubu i od położenia wałów. Położenie wału jest określane przez kąt zawarty między osią krzyżaka związanego z tym wałem a płaszczyzną poprowadzoną przez osie obu wałów.<br>Prędkość kątowa wału napędzanego 2 jest określona przez zależność [22]<br>&lt;gap&gt;<br>lub<br>&lt;gap&gt;<br>gdzie &lt;gap&gt; kąt odchylenia przegubu, 1 kąt określający położenie wału 1, to jest kąt zawarty między osią krzyżaka związanego z wałem
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego