Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
funkcjonowania przedsiębiorstw należy zwrócić uwagę także na to, jaką walutą będzie euro. Są możliwe przynajmniej dwa warianty; może być tak silna, jak marka niemiecka lub też być walutą słabszą. W pierwszym przypadku przedsiębiorstwa z krajów Unii będą musiały rozważyć możliwość obniżenia kosztów lub też przeniesienia produkcji do innych krajów. Słabsza waluta - to szansa dla eksporterów i zwiększenie ich konkurencyjności cenowej. Wpływ euro będzie więc różny dla różnych przedsiębiorstw w zależności od siły tej wspólnej waluty.

Jeżeli uwzględnimy sytuację na rynku Unii Europejskiej, to możemy zauważyć, że znaczenie mogą tam mieć tylko niektóre czynniki.
Wprowadzenie zasad jednolitego rynku wewnętrznego UE, czyli swoboda
funkcjonowania przedsiębiorstw należy zwrócić uwagę także na to, jaką walutą będzie euro. Są możliwe przynajmniej dwa warianty; może być tak silna, jak marka niemiecka lub też być walutą słabszą. W pierwszym przypadku przedsiębiorstwa z krajów Unii będą musiały rozważyć możliwość obniżenia kosztów lub też przeniesienia produkcji do innych krajów. Słabsza waluta - to szansa dla eksporterów i zwiększenie ich konkurencyjności cenowej. Wpływ euro będzie więc różny dla różnych przedsiębiorstw w zależności od siły tej wspólnej waluty.<br>&lt;gap reason="sampling"&gt;<br>Jeżeli uwzględnimy sytuację na rynku Unii Europejskiej, to możemy zauważyć, że znaczenie mogą tam mieć tylko niektóre czynniki.<br>Wprowadzenie zasad jednolitego rynku wewnętrznego UE, czyli swoboda
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego