Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
tego, iż wprowadzenie wspólnej waluty europejskiej spowoduje zwiększenie inflacji i zmniejszy ich siłę nabywczą i wartość ich oszczędności. Prawie 65,5% obywateli niemieckich wyraża taką opinię. Duży niepokój panuje też wśród Szwedów; 51% Szwedów wypowiedziało się w badaniach ankietowych przeciwko przystąpieniu ich kraju do EMU.
Jeśli jednak przyjmiemy, że jednolita waluta europejska zostanie wprowadzona, to wydaje się, że w początkowym okresie nastąpi dość istotna dezorientacja. Będzie to coś w rodzaju szoku kulturowego, ponieważ Niemcy, Belgowie, Francuzi i obywatele innych krajów, przyzwyczajeni do kalkulowania zakupów i dokonywania wydatków w markach, frankach i innych walutach krajowych, zostaną nagle zmuszeni do czynienia tego w
tego, iż wprowadzenie wspólnej waluty europejskiej spowoduje zwiększenie inflacji i zmniejszy ich siłę nabywczą i wartość ich oszczędności. Prawie 65,5% obywateli niemieckich wyraża taką opinię. Duży niepokój panuje też wśród Szwedów; 51% Szwedów wypowiedziało się w badaniach ankietowych przeciwko przystąpieniu ich kraju do EMU.<br>Jeśli jednak przyjmiemy, że jednolita waluta europejska zostanie wprowadzona, to wydaje się, że w początkowym okresie nastąpi dość istotna dezorientacja. Będzie to coś w rodzaju szoku kulturowego, ponieważ Niemcy, Belgowie, Francuzi i obywatele innych krajów, przyzwyczajeni do kalkulowania zakupów i dokonywania wydatków w markach, frankach i innych walutach krajowych, zostaną nagle zmuszeni do czynienia tego w
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego