Typ tekstu: Książka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
Tytuł: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 1998
podrozdziale 1.2 konwencji terminologicznej, zilustrowano na rysunku 3.4.


Syntetyczna konkluzja wynikająca z porównania własnej definicji jakości z definicją jakości zawartą w normie ISO 8402, sprowadza się do stwierdzenia, że pierwsza w nich obejmuje całą rzeczywistość i w sposób jednolity uwzględnia zagadnienie jej poznania (jakość niewartościowana) i oceny (jakość wartościowana), a druga - obejmuje obiekty oraz ogranicza się do alternatywnego wartościowania właściwości.

Pętla (spirala) jakości
W normie ISO 8402 przez spiralę jakości rozumie się "pojęciowy model współzależności działań, które wpływają na jakość na różnych etapach: od rozpoznania potrzeb do oceny ich zaspokojenia". Wyrażenie "pętla jakości" odnosi się do sytuacji, w której
podrozdziale 1.2 konwencji terminologicznej, zilustrowano na rysunku 3.4.<br>&lt;gap reason="sampling"&gt;<br><br>Syntetyczna konkluzja wynikająca z porównania własnej definicji jakości z definicją jakości zawartą w normie ISO 8402, sprowadza się do stwierdzenia, że pierwsza w nich obejmuje całą rzeczywistość i w sposób jednolity uwzględnia zagadnienie jej poznania (jakość niewartościowana) i oceny (jakość wartościowana), a druga - obejmuje obiekty oraz ogranicza się do alternatywnego wartościowania właściwości.<br><br>&lt;tit&gt;Pętla (spirala) jakości&lt;/&gt;<br>W normie ISO 8402 przez spiralę jakości rozumie się "pojęciowy model współzależności działań, które wpływają na jakość na różnych etapach: od rozpoznania potrzeb do oceny ich zaspokojenia". Wyrażenie "pętla jakości" odnosi się do sytuacji, w której
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego