Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
nastawienie odbiorcy do przesłania wiadomości;
- przedstawienia unikatowych cech produktów;
- określenia rozpoznawalnych cech decydujących o ciągłości kampanii, którą tworzą komunikaty.
Jednoczesna realizacja tych celów nie jest możliwa z powodu ograniczeń wynikających z założeń strategicznych oraz sposobu ekspozycji wiadomości. Poszczególne czynniki tworzą dominanty struktury wizualnej przekazu, w zależności od typu komunikatu oraz warunków określających sposób jego percepcji. Efektywna konstrukcja warstwy wizualnej komunikatu spełnia jednak większość z nich.
Kryteria te uzupełnić należy regułami określającymi charakter związków między obrazem a tekstem oraz wpływem warstwy wizualnej na całość struktury wiadomości.
OBRAZ A TEKST
Konstrukcja komunikatu reklamowego wykorzystująca zapis argumentacji w kodzie werbalnym oraz wizualnym odpowiada założeniom
nastawienie odbiorcy do przesłania wiadomości; <br>- przedstawienia unikatowych cech produktów; <br>- określenia rozpoznawalnych cech decydujących o ciągłości kampanii, którą tworzą komunikaty. <br>Jednoczesna realizacja tych celów nie jest możliwa z powodu ograniczeń wynikających z założeń strategicznych oraz sposobu ekspozycji wiadomości. Poszczególne czynniki tworzą dominanty struktury wizualnej przekazu, w zależności od typu komunikatu oraz warunków określających sposób jego percepcji. Efektywna konstrukcja warstwy wizualnej komunikatu spełnia jednak większość z nich. <br>Kryteria te uzupełnić należy regułami określającymi charakter związków między obrazem a tekstem oraz wpływem warstwy wizualnej na całość struktury wiadomości. <br>&lt;tit&gt;OBRAZ A TEKST&lt;/&gt;<br>Konstrukcja komunikatu reklamowego wykorzystująca zapis argumentacji w kodzie werbalnym oraz wizualnym odpowiada założeniom
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego