Typ tekstu: Książka
Autor: Brzeziński Jerzy
Tytuł: Metodologia badań psychologicznych
Rok: 1996
Zaś różnica między nimi miałaby wyłącznie charakter ilościowy, lecz nie jakościowy. W nauczaniu uniwersyteckim nie idzie jednak o to, aby mówić więcej i językiem ezoterycznym. Idzie natomiast o to, aby przybliżyć studentowi metodę, za pomocą której profesor prowadzący wykład sam uzyskał pewne wyniki, które wspólnie ze studentami omawia - pełen jeszcze wątpliwości i krytycyzmu co do ich rzeczywistej wartości i relacji, w jakich pozostają one do innych wyników, uzyskanych przez innych uczonych, stosujących inne metody.

Zwracał już uwagę na ową zależność nauczania uniwersyteckiego od badania naukowego wybitny polski filozof, twórca filozoficznej szkoły lwowsko-warszawskiej, Kazimierz Twardowski (1933), gdy w swoim wykładzie O
Zaś różnica między nimi miałaby wyłącznie charakter ilościowy, lecz nie jakościowy. W nauczaniu uniwersyteckim nie idzie jednak o to, aby mówić więcej i językiem ezoterycznym. Idzie natomiast o to, aby przybliżyć studentowi metodę, za pomocą której profesor prowadzący wykład sam uzyskał pewne wyniki, które wspólnie ze studentami omawia - pełen jeszcze wątpliwości i krytycyzmu co do ich rzeczywistej wartości i relacji, w jakich pozostają one do innych wyników, uzyskanych przez innych uczonych, stosujących inne metody. <br><br>Zwracał już uwagę na ową zależność nauczania uniwersyteckiego od badania naukowego wybitny polski filozof, twórca filozoficznej szkoły lwowsko-warszawskiej, Kazimierz Twardowski (1933), gdy w swoim wykładzie O
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego