Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
poziomu zaangażowania odbiorcy w trakcie jego ekspozycji. W początkowych ekspozycjach poziom zaangażowania nie jest wysoki i może być zwiększany na skutek oddziaływania czynników emocjonalnych lub elementów przekazu, których percepcja nie wymaga złożonych procesów analizowania i wnioskowania. W trakcie końcowych ekspozycji, przy założeniu efektywnego przebiegu kampanii, wzrost zaangażowania może być skutkiem ważności informacji kodowanych w wiadomości, samej wiadomości lub istnienia relacji odpowiedniości między treścią przekazu a dążeniami i wartościami podmiotu. Na ogół proces odbioru komunikatów reklamowych wiąże się z niskim zaangażowaniem odbiorcy przekazu, a efekt zwiększenia poziomu zaangażowania jest pośrednim skutkiem kampanii reklamowej. Dominacja niskiego poziomu zaangażowania występuje też na poziomie podejmowania
poziomu zaangażowania odbiorcy w trakcie jego ekspozycji. W początkowych ekspozycjach poziom zaangażowania nie jest wysoki i może być zwiększany na skutek oddziaływania czynników emocjonalnych lub elementów przekazu, których percepcja nie wymaga złożonych procesów analizowania i wnioskowania. W trakcie końcowych ekspozycji, przy założeniu efektywnego przebiegu kampanii, wzrost zaangażowania może być skutkiem ważności informacji kodowanych w wiadomości, samej wiadomości lub istnienia relacji odpowiedniości między treścią przekazu a dążeniami i wartościami podmiotu. Na ogół proces odbioru komunikatów reklamowych wiąże się z niskim zaangażowaniem odbiorcy przekazu, a efekt zwiększenia poziomu zaangażowania jest pośrednim skutkiem kampanii reklamowej. Dominacja niskiego poziomu zaangażowania występuje też na poziomie podejmowania
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego