Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przegląd Organizacji
Nr: 7
Miejsce wydania: Warszawa
Rok powstania: 1965
oraz przewozów wyrobów gastronomicznych między kooperującymi zakładami.
Ocenia się, że tego rodzaju samochody powinny w handlu państwowym stanowić ca 60% ogólnego stanu taboru, podczas gdy obecnie resort posiada 38% pojazdów o nadwoziach adaptowanych do potrzeb przewozowych handlu.
Należy podkreślić, że znaczna ilość tych samochodów była adaptowana przez przedsiębiorstwa transportowe handlu we własnym zakresie, jak samochody "Żuk" i "Star" w wersji piekarniczej, "Nysa" w wersji chłodniczej itp., gdyż przemysł motoryzacyjny nie chce zajmować się produkcją samochodów specjalnych w krótkich seriach, niezbędnych dla transportu branżowego handlu.
Według danych za trzy kwartały 1964 r., tabor samochodowy resortu handlu wewnętrznego uzyskał następujące wyniki techniczno-eksploatacyjne (tab. 3
oraz przewozów wyrobów gastronomicznych między kooperującymi zakładami. &lt;page nr=20&gt;<br>Ocenia się, że tego rodzaju samochody powinny w handlu państwowym stanowić ca 60% ogólnego stanu taboru, podczas gdy obecnie resort posiada 38% pojazdów o nadwoziach adaptowanych do potrzeb przewozowych handlu.<br>Należy podkreślić, że znaczna ilość tych samochodów była adaptowana przez przedsiębiorstwa transportowe handlu we własnym zakresie, jak samochody "Żuk" i "Star" w wersji piekarniczej, "Nysa" w wersji chłodniczej itp., gdyż przemysł motoryzacyjny nie chce zajmować się produkcją samochodów specjalnych w krótkich seriach, niezbędnych dla transportu branżowego handlu.<br>Według danych za trzy kwartały 1964 r., tabor samochodowy resortu handlu wewnętrznego uzyskał następujące wyniki techniczno-eksploatacyjne (tab. 3
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego