Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy usług teleinformatycznych
Rok: 1998
rodzaj opakowania
Zmiana parametrów technicznych towaru
Zmiana nazwy
Zasadnicza zmiana opisu produktu
Nowa odmiana produktu, zmiana koloru lub wzoru
Zmiana producenta lub znaku firmowego

NOWY NUMER NIE JEST KONIECZNY
Niewielka zmiana opisu
Nie zaznaczona na opakowaniu zmiana wagi (np. sprzedaż na sztuki bez uwzględnienia wagi)
Załączony dodatkowy bezpłatny towar promocyjny wewnątrz opakowania, bez informacji o nim
Zmiana szaty graficznej etykiety lub opakowania
Obniżka ceny przy następnym zakupie tego samego towaru
Oferta promocyjna towarzysząca towarom
Wysyłkowe formy sprzedaży

Numery EAN-13 i EAN-8, nadane towarom, których produkcji zaprzestano, mogą być ponownie użyte dopiero po odpowiednim okresie karencji (po 3 - 5 latach
rodzaj opakowania<br>Zmiana parametrów technicznych towaru <br>Zmiana nazwy<br>Zasadnicza zmiana opisu produktu<br>Nowa odmiana produktu, zmiana koloru lub wzoru<br>Zmiana producenta lub znaku firmowego<br>&lt;gap reason="tab"&gt;<br>&lt;tit&gt;NOWY NUMER NIE JEST KONIECZNY&lt;/&gt;<br>Niewielka zmiana opisu<br>Nie zaznaczona na opakowaniu zmiana wagi (np. sprzedaż na sztuki bez uwzględnienia wagi)<br>Załączony dodatkowy bezpłatny towar promocyjny wewnątrz opakowania, bez informacji o nim<br>Zmiana szaty graficznej etykiety lub opakowania<br>Obniżka ceny przy następnym zakupie tego samego towaru<br>Oferta promocyjna towarzysząca towarom<br>Wysyłkowe formy sprzedaży<br><br>Numery EAN-13 i EAN-8, nadane towarom, których produkcji zaprzestano, mogą być ponownie użyte dopiero po odpowiednim okresie karencji (po 3 - 5 latach
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego