Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
podczas ekspozycji końcowych pozwala wnioskować o skuteczności zastosowania rodzaju kodów, za pomocą których utrwalona jest treść przekazu w kolejnych stadiach kampanii reklamowej.
Na etapach początkowych kampanii powinny być preferowane wiadomości oparte na dominacji kodów obrazowych, optymalnie zapisujących cechy fizyczne i przestrzenne informacji oraz odporne na zakłócenia odbioru. Na etapach końcowych - wiadomości powinny być oparte na dominacji kodów semantycznych, które umożliwiają jakościową interpretację informacji. Fakt ten określa z kolei rodzaj środków przekazu lub kanału, jaki optymalnie transmituje dany typ wiadomości. W praktyce o sposobie emisji komunikatu decydują także uwarunkowania finansowe ograniczające pojemność informacyjną komunikatów i częstotliwość ich emisji oraz siła kanału komunikacyjnego
podczas ekspozycji końcowych pozwala wnioskować o skuteczności zastosowania rodzaju kodów, za pomocą których utrwalona jest treść przekazu w kolejnych stadiach kampanii reklamowej. <br>Na etapach początkowych kampanii powinny być preferowane wiadomości oparte na dominacji kodów obrazowych, optymalnie zapisujących cechy fizyczne i przestrzenne informacji oraz odporne na zakłócenia odbioru. Na etapach końcowych - wiadomości powinny być oparte na dominacji kodów semantycznych, które umożliwiają jakościową interpretację informacji. Fakt ten określa z kolei rodzaj środków przekazu lub kanału, jaki optymalnie transmituje dany typ wiadomości. W praktyce o sposobie emisji komunikatu decydują także uwarunkowania finansowe ograniczające pojemność informacyjną komunikatów i częstotliwość ich emisji oraz siła kanału komunikacyjnego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego