Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
na brak wychowawców, to ich obecność coraz częściej jest tylko pozorna.
Nauczyciele nigdy nie nadawali z ucz-niami na tych samych falach, ale wydaje się, że teraz dzieli ich ocean. - My jesteśmy od rzutnika i od planszy, a oni od dawna już siedzą z głową w Internecie - mówi Lech Poduch, wicekurator mazowiecki, pedagog z 20-letnim doświadczeniem. Wychowawcy nie potrafią porozumieć się z uczniami, bo zwyczajnie nie nadążają za rzeczywistością. - Trudno, żeby taki nauczyciel był dla ucznia autorytetem - ocenia Poduch.

Budowaniu autorytetu nie sprzyja też system oceniania szkół. Ich jakości nie mierzy się sukcesami wychowawczymi, ale liczbą olimpijczyków i absolwentów przyjętych
na brak wychowawców, to ich obecność coraz częściej jest tylko pozorna. <br>Nauczyciele nigdy nie nadawali z ucz-niami na tych samych falach, ale wydaje się, że teraz dzieli ich ocean. - My jesteśmy od rzutnika i od planszy, a oni od dawna już siedzą z głową w Internecie - mówi Lech Poduch, wicekurator mazowiecki, pedagog z 20-letnim doświadczeniem. Wychowawcy nie potrafią porozumieć się z uczniami, bo zwyczajnie nie nadążają za rzeczywistością. - Trudno, żeby taki nauczyciel był dla ucznia autorytetem - ocenia Poduch. <br><br>Budowaniu autorytetu nie sprzyja też system oceniania szkół. Ich jakości nie mierzy się sukcesami wychowawczymi, ale liczbą olimpijczyków i absolwentów przyjętych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego