Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
gdy system stwierdzi ich poślizg, również przednie koła zaczynają być napędzane. Vari-Loc zastosowano również na obydwu osiach. Jak twierdzą inżynierowie z Chryslera najnowszy Jeep wyjedzie z każdego błota, jeśli jedno z kół będzie miało przyczepność.

Do napędu może posłużyć jeden z trzech silników. Najmocniejszy to zupełnie nowy 8-cylindrowy widlasty motor o pojemności 4,7 l, mocy maksymalnej 220 KM i momencie obrotowym 390 Nm. Pozwala on rozpędzić auto od 0 do 100 km/h w 8,3 s i osiągnąć prędkość maksymalną 196 km/h. Nawet przy tak dużej prędkości, co miałem okazję sprawdzić na autostradzie, "Grand" prowadzi się
gdy system stwierdzi ich poślizg, również przednie koła zaczynają być napędzane. Vari-Loc zastosowano również na obydwu osiach. Jak twierdzą inżynierowie z Chryslera najnowszy Jeep wyjedzie z każdego błota, jeśli jedno z kół będzie miało przyczepność.<br><br>Do napędu może posłużyć jeden z trzech silników. Najmocniejszy to zupełnie nowy 8-cylindrowy widlasty motor o pojemności 4,7 l, mocy maksymalnej 220 KM i momencie obrotowym 390 Nm. Pozwala on rozpędzić auto od 0 do 100 km/h w 8,3 s i osiągnąć prędkość maksymalną 196 km/h. Nawet przy tak dużej prędkości, co miałem okazję sprawdzić na autostradzie, "Grand" prowadzi się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego