Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
stalową, całkowicie spawaną kabinę z galwanizowanych blach (firma daje 5-letnią gwarancję na perforację nadwozia). Kabina połączona jest z przedziałem sypialnym (do wyboru dwie długości - 107 i 152 cm - i trzy wysokości). Sypialnia ma oddzielny system ogrzewania i klimatyzacji. Szoferka spoczywa na dodatkowej ramie, zawieszonej na powietrznych miechach. Aby poprawić widoczność z miejsca kierowcy i zredukować opór czołowy, zastosowano mniejsze chłodnice i wyprofilowano maski. Mieszczą się pod nimi elektronicznie sterowane silniki: rzędowe szóstki (E7) i widlaste ósemki (E9). Te ostatnie znane są nawet w Polsce, montuje się je bowiem w ciągnikach Renault Magnum (francuski koncern od października 1990 roku jest wyłącznym
stalową, całkowicie spawaną kabinę z galwanizowanych blach (firma daje 5-letnią gwarancję na perforację nadwozia). Kabina połączona jest z przedziałem sypialnym (do wyboru dwie długości - 107 i 152 cm - i trzy wysokości). Sypialnia ma oddzielny system ogrzewania i klimatyzacji. Szoferka spoczywa na dodatkowej ramie, zawieszonej na powietrznych miechach. Aby poprawić widoczność z miejsca kierowcy i zredukować opór czołowy, zastosowano mniejsze chłodnice i wyprofilowano maski. Mieszczą się pod nimi elektronicznie sterowane silniki: rzędowe szóstki (E7) i widlaste ósemki (E9). Te ostatnie znane są nawet w Polsce, montuje się je bowiem w ciągnikach Renault Magnum (francuski koncern od października 1990 roku jest wyłącznym
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego