Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Cosmopolitan
Nr: 11.98
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1998
wszystko, co mówisz - bardzo interesujące. Bo tak jest!
- Kiedy poszedłem na pierwsze interview do agencji reklamowej, prawie nic nie wiedziałem o reklamie - opowiada Artur, dziś account executive. - Ale przed spotkaniem przygotowałem się wyjątkowo starannie. Przeczytałem dokładnie wszystkie dostępne mi informacje w Businessmanie, Media Polska i innych branżowych gazetach. Poprzedniego dnia wieczorem uważnie obejrzałem telewizję. Dowiedziałem się, czym zajmuje się agencja, do której szedłem na spotkanie. W trakcie interview sam przed sobą udawałem, że o reklamie wiem prawie wszystko. Bez żadnych skrupułów żonglowałem zupełnie nieznanymi mi do wczoraj nazwami. Uwierzyli mi. Dzisiaj jestem dobrym accountem i bardzo dużo wiem o reklamie, ale
wszystko, co mówisz - bardzo interesujące. Bo tak jest! <br>- Kiedy poszedłem na pierwsze interview do agencji reklamowej, prawie nic nie wiedziałem o reklamie - opowiada Artur, dziś &lt;foreign&gt;account executive&lt;/&gt;. - Ale przed spotkaniem przygotowałem się wyjątkowo starannie. Przeczytałem dokładnie wszystkie dostępne mi informacje w Businessmanie, Media Polska i innych branżowych gazetach. Poprzedniego dnia wieczorem uważnie obejrzałem telewizję. Dowiedziałem się, czym zajmuje się agencja, do której szedłem na spotkanie. W trakcie &lt;foreign&gt;interview&lt;/&gt; sam przed sobą udawałem, że o reklamie wiem prawie wszystko. Bez żadnych skrupułów żonglowałem zupełnie nieznanymi mi do wczoraj nazwami. Uwierzyli mi. Dzisiaj jestem dobrym &lt;orig&gt;accountem&lt;/&gt; i bardzo dużo wiem o reklamie, ale
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego